Post by asinanacma on Feb 10, 2022 3:05:01 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Space Pinball: Classic game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Space Pinball: Classic game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monet avaimet ▞▞▞
▞▞▞ Space Pinball: Classic game 2022 version ▞▞▞
Vähemmän arvoinen kopio... Te ette pystyneet edes matkimaan tätä yksinkertaista peliä
Ei läheskään yhtä hyvä kuin vanha Windows-peli. Jotkut pelimekaniikka ovat erilaisia ja pallo näyttää todennäköisemmin putoavan puskurien väliselle lentoradalle, jota on mahdotonta pysäyttää. Ennen pystyin saamaan 10 000 000 helposti – en enää.
Ei toimi chromebookissa - koska kosketuslevy ohjaa molempia räpylöitä
Sovelluksen tietosuojakäytäntöön ja käyttöehtoihin ei pääse käsiksi.
pelit hauskoja, mutta musiikki on jumalattoman kauheaa. haluan vain pelata sitä pirun peliä. Jos annat meille mahdollisuuden mykistää musiikki ja säilyttää äänitehosteet, se olisi minulle 5/5
Rakastan tähän liittyvää nostalgiaa. Välillä hieman buginen, mutta rakastan sitä. Toivottavasti uusia päivityksiä tulee pian
Mestarillisia pieniä bugeja lukuun ottamatta, mutta ne ovat suoraan sanottuna enemmän erilaista musiikkia ja se voi välillä olla hieman luonnostelevaa läppäherkkyyden suhteen, mutta kiitos, että toit takaisin lapsuuden suosikin vanhoista ikkunoista... Viisi tähteä kaikille
Peli on hyvä, nostalginen, tuntuu enimmäkseen samalta. Kaiken kaikkiaan nautin siitä. Joskus näytön napsauttaminen laukaisee kuitenkin reunamainoksen, vaikka klikkaisitkin näytön puolivälissä. Tämä freequnlty pilaa pelin raahaamalla sinut sovelluskauppaan ja kun palaat takaisin, pallo menee kouruun. Hyvä peli, mutta mainokset pilaavat pelejä joskus, ja tuntuu siltä, että sillä on tarkoituksellista lisätä keinotekoisesti mainosten vuorovaikutusta.
jos rakastat klassista, älä pelaa tätä. on mahdotonta lyödä palloa minne haluat sen menevän ja viiveellä on niin paljon, että pallo on jo ohi ennen kuin huomaat mitä tapahtuu
2 palloa on vähän RIP.
Hyvä peli
Parhaat!!!
Tämä peli on klassikko vanhoilta hyviltä peliajoilta, kun saat pöytätietokoneen tai kannettavan tietokoneen ja tämä olisi siellä. Suosikkini. Mutta kun se on puhelimessani, toivon, että voisin zoomata hieman lähemmäs konetta ja kallistaa myös näkymää. Ota tämä huomioon päivityksessä. Kiitos.
Meloista puuttuu voima, ärsyttävä video ja bonuspallo...Poista..
Todella hyvä peli, mutta en voi pelata uutta peliä ennen kuin näen mainoksen
Peli pätkii ja pudottaa kehyksiä, mikä tekee siitä suurelta osin pelaamattoman. Fysiikka on hieman epäselvä, joten myös pallo pomppii oudosti. Käytän P30 Prota, jossa on 8 Gt RAM-muistia, joten se ei ole laitteisto-ongelma. Optimoi pelisi paremmin...
Siitä puuttuu muun muassa joitain alkuperäisen tehtäviä. Mutta kai se on ihan ok
Ennen oli minun suosikki PC-pelini. Tämä on kömpelö ja hidas vasteohjaus. aivan liikaa mainoksia. Alkuperäinen antoi 3 palloa per peli. Tämä antaa vain 2. Ei ylimääräisiä. Lähes mahdotonta päästä ramppiin. Ei sama fysiikka.
Hienoa nähdä se täällä. Mutta vaatii korjauksia. monet asiat eivät anna pisteitä, kuten pyörät ja valopalkit. Myös OG:lla on muutamia törmäyksiä, joita ei koskaan tapahtunut.
Näyttää eniten Windows-versiota, mutta pelattuna tätä peliä on hieman vaikeampi hallita. Pallo on tahmea ja painava vääristä paikoista. Pallon liikkeet voivat olla hyvin arvaamattomia. Erittäin vaikea käynnistää ramppi.
Toistaiseksi räjähdys menneisyydestä ja noin 2 dollarin no ads buy out -vaihtoehto. Pallon fysiikka tuntuu muistaakseni hyvin läheltä alkuperäistä.
Hauska peli melko lähellä PC-versiota. Mutta siitä puuttuu PC-version reflex-taitolaukauspalkinnot ja taitolaukausominaisuudet.
Space Pinball Arcade bmb
peli on hyvä ja tuo mieleen muistoja vanhasta win xp:stäni, mutta liikaa bugeja ja ne on korjattava välittömästi
Ensinnäkin tämä peli on mahtava, koska se on klassikko, jota voidaan nyt pelata tien päällä. Mutta ongelmani oli, että räpylät eivät joskus toimineet, kun yritettiin lyödä palloa. Joten tämä tarkoittaa, että pallo vain putoaisi väliin, kun olisin voinut helposti estää sen. Se vain tekee pelistä pelaamattoman.
Yritin lukea käyttöehdot ennen pelin pelaamista. Sain viestin, että käyttöehtojen lukeminen rikkoi käyttöehtoja. Minulla on kuvakaappaus tästä. Vaikuttaa erittäin epäilyttävältä. Asennuksen poistaminen ja suosittelen, että älä asenna, ennen kuin he antavat meille mahdollisuuden nähdä, mitä he eivät halua meidän tietävän heidän käyttöehtoistaan.
Se kaipaa päivitystä, aloituspallolla on omat mielensä. Menen peliin ja heti puhelimeni tuleen. Sitten kun häviän ja sitten saan ylimääräisen pallon, on kuin aloittaisin alusta, kun sen pitäisi palata siihen, missä olin.
Zooba: Zoo Battle Royale Game Ação dvst
Paljon mainoksia pelille, joka tuli ilmaiseksi tietokoneelleni
Ehdottomasti oli ja on edelleen suosikkiflipperini. Ainoa huono puoli on, että saat vain 2 palloa ja joudut katsomaan mainosta kolmannesta pallosta
Todella hyvän ajan tappaja. Myönnän, että säätimet voivat tuntua todella ahtailta ja on vaikeaa yrittää keskittyä niin pieneen palloon
Upea muotoilu, mutta turhauttavan häiritsevä.
KIITOS, ETTÄ PALAISIT LAPSUUDENI!! Minulla oli niin paljon hyviä muistoja tämän pelin pelaamisesta tietokoneella ja isoäitini talossa kasvamisesta! Hyvin tehty rakastin sitä niin paljon, että ostin mainoksettoman vaihtoehdon. Vielä kerran kiitos!!!
Ok itse peli, mutta hyvin vähän vaihtoehtoja, taulukoita ja huono käyttöliittymä
flipperit 2 filpperiä
Uskomaton 100 % alkuperäinen flipperikokemus. En todellakaan ole koskaan pelannut tällaista flipperiä. Ei varsinkaan tietokoneella 20 vuotta sitten
Erittäin siisti peli. Pelasin tätä lapsena isäni vanhalla Windows XP -tietokoneella. Super hauskaa. Pro-vinkki: seuraa vilkkuvia nuolia.
Rakastan sitä, mutta se ei käytä koko näyttöä, jos sinulla on 19:9/18:9-puhelin ja vihaat mainoksia sellaisessa retropelissä. Mainokset poistavat illuusion, että olen palannut 2000-luvun alussa.
Hyvä peli...tekee mitä pelissä lukee. Mainokset eivät kuitenkaan saa katkaista pallojen välistä peliä.... se tavallaan pitää sinut panttivankina.
Tämä on upea virkistys Maxis-pelistä, joka sisältyi Windows 95 - XP:hen. Se ei kuitenkaan ole täydellinen. Esimerkiksi kahdessa osassa, joissa voit siirtää kolmea valoa ympäriinsä, on tarkoitus olla ajastin ennen kuin voit sytyttää ne uudelleen, kun taas tässä versiossa voit aloittaa heti alusta. Myös muutama äänitehoste puuttuu. Tästä huolimatta tämä on silti kilometriä parempi kuin Windows Store -versio. Pixel 6 Pron haptiikka lisää tähän peliin paljon.
Paras peli koskaan, ehdottomasti keeper puhelimessani. Kiitos, että teit niin kauniin pelin. Vaikka luultavasti lieventää sitä mainoksissa, koska ne ovat melko toistuvia, mutta kaiken kaikkiaan tämä on ihmepeli.
Unelma käydä toteen!! Muistan pelanneeni tämän kanssa nuorempana ja olin osa lapsuuteni "nörttisyyttä" ja pelielämää. Tämän näkeminen ja se, että olen niin lähellä, ellei täsmälleen sama kuin se, jota olen pelannut nuorempana, oli unelmien täyttymys!
Yksi tähti vähemmän kuin tähti äärimmäisille mainoksille, mutta muuten tämä on flipperi, jonka tunnemme ja rakastamme.
NIIN iloinen nähdessäni sovelluksen tähän!! Pelasin paljon Space Cadet Pinballia lapsena ja on ollut sitä kova ikävä! Kiitos vilpittömästi, että toit sen takaisin!! Mahtava peli. Äänet ja kokemus ovat aivan kuten alkuperäisessä versiossa!
Se ei ole sama peli. Tarvitset 3 palloa. Painikkeet. Temppupisteet alkavassa keväässä. Tehtävät, jotka eivät nollaudu kadonneen elämän jälkeen, et voi edistyä. Peli on venytetty, sen pitäisi olla leveämpi pöytä, tämä kasvattaisi räpyläkokoa. Voisin luetella lisää, mutta nämä ovat tärkeimmät ongelmat. Minulla on 1 peli puhelimessani, tämä 1!
Space Pinball: Classic game Аркаде ldry
Se VOI olla hyvä peli, JOS luoja päivittäisi sen. Minulla on jatkuvasti pallo läppien läpi, mikä rikkoo pelin... Lisäksi, kuten huippuarvostelu sanoo, sammuttakaamme JUST musiikki, se on yksinkertainen pyyntö. Lisäksi säädä fysiikkaa hieman. Kyllä, on hienoa, että se ei ole täydellinen, mutta se on selvästi sitä, mitä pelaajat arvosteluista haluavat, joten palaa takaisin ja korjaa peli.
Halusin avaruusflipperi aivan kuten isäni vanhaan tietokoneeseen. Se on juuri sitä. Mainokset eivät ole ollenkaan huonoja ja ne toimivat sujuvasti